håkankråkan = kärlek som ferdinand till sina blommor

Bilder från fredag, Hanna kom ut till mig och sen så gick vi ut och träffade på sköna folk, kom hem rätt sent och skrattade oss till söms! Det va huuur fint som helst i norra hamnen på kvällen och bilden gör det verkligen inte rättvisa, mobilbilder = löööve.... nat!
Bilder från igår, vi gick på stan, leta klänning (ute i tid som vanligt johanna!!!!) käkade, tog spårvagn till slottskogsvallen vid fyra, köade, drack lite för mycket vatten, koka sönder av värme och taggade för håkan, vi fick otroligt bra platser, kanske 5 rader från scenen eller nått och de va 20000 där så all väntan va verkligen värt det, BANANAS va bra han va live, njöt av varenda minut, så himla fin och bra (hej hopp småkärt fan i håkan 40+) första gången jag ser han live och det var verkligen inte sista! Tack för kvällen tjejer!
--
Sen sov jag och josefine över hos pappas kusin och idag har vi gått på stan hela dagen, (känns rätt hemskt att ha gått inne i affärer 2 ASVARMA och goa dagar, och att det ska regna imorn cutcut..) men det har vart mysigt! Skrattat loss och haft det kanon, avslutade denna braiga helg hemma hos jossan (efter att ha varit utelåsta och fått klättra in i hennes köksfönster som är typ 2 meter upp haha) med go musik, tjöt, tacos och glass med varma hallon. NICE! Ursäkta för alla bajsiga mobilbilder men drog inte med mig kameran, jäjä! Puss på er, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0