underbara mallis


Hej! Är hemma efter en av dom bästa veckorna i mitt liv, har haft så jäkla kul, träffat jättemycket nytt och kul folk (några hm.. tokstollar med haha), gjort väääldigt mycket galna grejor (men what happens in mallis stays in mallis hehe..) ! Vi har iallafall badat, solat (vart SÅ fint väder hela veckan) lärt spanjorer, skottar, tyskar m.m att säga massa störda saker på svenska, käkat tills magarna har spruckit, dansat SÖNDER och blivit helkära i banana club & världens snyggaste DJ!!! Badat näck i poolen klockan 3 på natten, lyssnat på crazy frog, firat min födelsedag (tack tjejer!!!) vaknat till henny pigg som uttern med pokemonlåten på högsta volym, åkt bananbåt, lyssnat på dj mini och garvat läppen av oss på hotellrummet, kommit hem sent på nätterna med värk i fötterna av all dans, en dag åkte vi med odd&bettan till en otrooooooligt fin vik/strand, där vi köpte pringels och cookies och åkte ut med trampbåt jag,jossan&henny, vart på minidiscon (lollo & bernie<333) bara för att lekledaren va nått i särklass när det kom till att se bra ut, (sen att han va dansk och vi inte fatta va han sa va en annan sak haha), gått på mysig marknad och hittat massa fint, det gjorde ONT att lämna allt det här och sätta sig på planet tillbaka till ett regnigt och rövigt sverige :( Slänger upp mer bilder senare!

Men när jag kom hem igår så kom hanna hit, med en jättekul/störd/fucked up/charmig present till mig och en massa roliga brev haha, så go är hon! Idag vakna jag och mådde som ett anus i öknen så min lilla fisunge har gjort pannkakor till mig som vi har myst på i sängen, (TACK) nu har hon åkt hem och jag ska pilla lite med alla bilder, hoppas allt är bra med er. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-22 @ 18:07:04
URL: http:// what a beautiful family

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0