tips från bokmalen hehe


Gokväll alla fina läsare! Jag är fortfarande helt seg efter alla sena nätter och framför allt min och hennys sista natt som bara innehöll 2 timmars sömn, men jag är ändå fet nöjd att jag har varit vaken mer än vad jag sovit under veckan :D! Börjar känna mig lite halvkrasslig men får hoppas att det ger sig :D Jo iallafall, jag läser aldrig, det är bland det absolut tråkigaste som finns efter städa ungefär, men på landvetter så köpte mamma en bok till mig som jag började läsa, och man fastnar verkligen direkt, inte kunnat släppa den haha. Så idag efter Hanna hade åkt hem så har jag suttit i soffan, lyssnat på smatter från regninga rövvädret, hostat & malt mig igenom dom sista kapitlena i första boken. Ska hugga in på andra direkt tror jag, SÅ JEDRUNS BRA! Såå, om ni inte har läst dom tycker jag verkligen ni ska, även om ni är helt anti-läsa som mig, PUSS!


Kommentarer
Postat av: S H A K E Y S H A K E Y - I shoot, with a camera.

Re: Tack så mycket, det värmer :D

2011-06-22 @ 23:08:37
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/
Postat av: emma

Svar- jo de måste vi! Inget snack om saken ;) du skriver bra, jag bara maler hål i huvet på de få stackare som faktiskt läser haha:-( ses på lördag antagligen:-D puss

(har läst första boken and i love it!)

2011-06-23 @ 19:39:29
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0