the backup plan



Tjeeenare! Haft ett kul och mysigt dygn med tjejerna på malmön/smögen, vart på sista försäsongsträningen och sen käkat jordgubbar och kollat en film med mamma, the backup plan! Hade varit sååå himla kul att spela in en film, man kan ju alltid drömma haha :D Låten ovanför är från filmen, go! Ska snart knoppa mig i säng men väntar på att min papi ska komma hem, han har varit borta i två veckor så ska bli skönt att träffa han igen :)!

Ne, jag har verkligen torkat sönder hjärnan eller någonting, känns som någon har lagt min hjärna i stormen gudrun och lagt tillbaka den igen/som en fisk som man torka i 3 år för att den inte skulle ruttna på stenåldern, har inget kul att berätta eller så kanske jag har det fast jag inte kommer på det haha. Ni får gääärna skriva vad ni vill att jag ska skriva om eller vad ni vill se här i min roliga och extremt intressanta blogg! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0