NISSE FYLLER ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis till min älskade vän som fylle 16! fyfaaan va jag hade velat fira dagen med dig, funderar på att sätta mig på första bästa flyg ner" nisseeee nuuuu kommer jiiiaaaaaag!!!"
Men döegården väntar...  Nu ska jag dra en sån där jävla radda om " vi har nu varit vänner i bla bla år osv"
Vi har nu varit vänner i tre år :) bästa sådana också, sedan du kom in i mitt liv blev allt så annorlunda, jag såg allting från en ljusare sida, vinden vände, träden blev grönare, jag smalare, mitt hår längre, finnarna försvann, benen rakade sig själva, fick mvg i allt utan att vara i skolan, nizze you are magic ;pPp neeej, men du vet hur jävla högt du sitter på min prio lista, längst up! ON TOP, wanna be on top top top, nizze??
håller i dig så jävla hårt att det är mysko att du ens lever, strypt tjej 95 :)
Sitter hät i ett mulet(åsna)?:p brastad och tänker på hur gött du har det där nere och ler, bästa sättet att fira sin dag på HELT KLART :D bränn dig inte på solen ba :p asfarligt sägs det:p
Men för att vara lite seriös nu, (vilket vi suger på) för att det suger att vara seriös, men så vill jag bara säga att du är den bästa utav dom bästa, så jävla bäst helt enkelt. Den finaste vän man kan få, och såna som dig växer inte på träd ( typ tror människor gör det, mamma berättade aldrig om blommor och bin :pPpp) parantes tjejen xDD Du är en kvinna, a reeeeeal WOMAN, tänk dig en gammal afro tant som snackar som på filmer med dialekt ääeee rieeeal woomeean:p
Nisse niz nilzon, jag älskar dig så fruktansvärt mycker att du anar inte! är verkligen så himla glad att ha dig, utan dig vore jag inte särskilt mycket, utan dig hade jag inte riktigt fixat saker och ting med den klackspark man kan ta det med när man har dig, så fort vi är glöms alla problem, och vi bara garvar läppen av oss, samtidigt som vi kan grina i nästa sekund. Alla gånger vi har gjort alla SJUKA saker, saker som då jag då fan aldrig skulle kunna göra med någon annan, för ingen är så sjuk som du, din sjuke jävel, så jävla sjuuuk! nee haahah, men vi är verkligen som små barn när dom klär ut sig till zorro, och uttalar det sojjo för r:en inte riktigt sitter, "MAMMA NU E JAG OSTOPPBAAAAAAAAJ" när vi är så har vi så sjukt kul, garvar tills vi inte får luft, dansar mormorsdansen till skön musik, mobbar allt som rör sig på fyra ben HAHA. Och trots att vi är 16 i år, så skrattar vi sönder åt att en ko skiter, eller att en unge ramlar, eller att styvmodern är crazybitch, garvar som fan till dubbade astrid lindgren klipp på youtube.
Du är det bästa jag har, och det finns inget jag inte skulle göra för dig, går genom eld för dig, amputerar huvudet för dig, gör könsbyte för dig, jobbar ett år på knullgården (smeknamn för mitt jobb) för dig och bränner alla pengarna medans jag visslar nationalsången, skjuter gärna en dassig pojkvän för dig om du träffar en, om någon nån gång skadar dig på något sätt då blir EDDEN GALEN och går lös på farsans vapenskåp.

Jag skulle inte vilja vara här utan dig om det hände något, som vi sagt flera gånger, om du var en man, eller jag, så skulle vi varit det perfekta paret, kanske satsar på lillebror din;) HAHA. Nej men verkligen, du är precis som jag, eller jag som du ! fyller i varandras meningar, säger alltid samma saker, nynnar på samma random sång helt oväntat, skrattar åt samma saker, förstår vad den andre menar och vill bara genom att fisa, den vänskapen vi har är något speciellt, vill du gifta dig? :PPP låter som jag vill komma fram till det HAHAH. Nej men du är mitt allt nisse, och fyfan va jag kommer sakna dig under året i usa, men FATTA va kuuuuuuul vi ska ha när du kommer hem igen :D:D:D:D: om jag nu inte kommer och hälsar på!!! ska jobba som fan, har redan börjat spara pengar, fast till GREEEEEKLAND BABY!! det kommer bli så jääääävla underbart :D!!!! Sitter just nu och lyssnar på kärleks låtar och saknar dig som fan hahahaha, stackars edde :p Hoppas du har det bäst, och ett stoort grattis till dig min Älskade, bästa vän. 
Älskar dig Johanna, så obeskrivligt mycket, har skrivit en uppsats nu, men har ändå inte fått ur mig hur mycket du betyder för mig! men du vet:)
Puss på dig, din överkörda grävling  !





Slängde upp "några" favoriter hahahaha. love you man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0