niornas kväll


Bild från igår, alla va verkligen SÅ HIMLA FINA! Vi åt, sjöng för lärarna, alla va grymma & jag och linis sjöng för henke som grät hur mycket som helst så rörd han blev, ( vår goa underbara kf!!!) och sen dansade vi galna och fula danser, till dansband, hårdrock, parteeeey & ballader haha (heja djNNN) så svetten rann mer än i niagarafallen (go info här) men vi hade sviinkul!! Sen blev det väldigt mycket känslor eftersom att mr dj drog på gråtlåtar och sa ''nu är det dags att säga hejdå och krama om sina klasskamrater'', kändes helt stört, när man har umgåtts med folk i 3 år, 5 dagar i veckan, ätit tillsammans varje dag, dampat loss i korridorerna, åkt på utflykter och så vidare, det kom över mig först när jag kom hem, (men vi ses på återträffen om 20 år eller vad säger ni!?) ne men alla drar åt olika håll, flyttar, skola i uddevalla, skola i lappland, bagdad ja gud vet allt och det kommer ju inte bli på samma sätt trots att man kommer träffa på många som ska gå kvar här (:D) Va långt detta blev nu och jag får nog rycka upp det lite så jag säger bara ett ord,

SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0