dagen i bilder.






Juni, fiiii fan va härligt! Idag har jag vart på hälsokontroll och det är en herrans massa papper som ska fyllas i och sprutor som ska tas inför utbytesåret (!!!! SÅ GLAD), sen har jag jobbat, vart ute med båten typ 10 minuter för när vi åkte ut börja det ösregna droppar som var större än afrika! När jag kom hem stack jag och min bror ut och träna pyttelite och sen satte vi fast en vattenslang i studsmattan och körde massa vattenlekar med viktor galenpannan nilsoni, skrattat som en häst på hash! Hunnit med att spela gitarr & sjunga med min goe pappa och nu ska jag ta min moppe och åka och tanka (sista gång spruta jag ner hela preem ungefär så man kan ju hoppas att det går bättre nu..) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0