but i never told you, what i should have said.


Hallå i lingonskogen, skulle ju ut på en pinande kort löprunda men det slutade upp med att jag kom in i andra (eller hundraandra) andningen och det kändes hur lätt som helst (trots dålig sömn och godis som mat typ) helt stört, men jag sprang en mil, är bannemej stolt över mig själv haha! Nu har jag ätit tacos och jordgubbar, supergott! (KAN.INTE.FATTA.ATT.JAG.SLUTAR.HÖGSTADIET.IMORN.OCH.FÅR.SOMMARLOV) Ska ta ett riktigt julbad och fixa iordning grejer för imorn, hade så bra!

& Juste,(Hanna hehe) klänningen på bilden hittade jag i göteborg i helgen och jag ska ha den på dagen har jag bestämt mig för, och en annan på kvällen :) Den är myyycket finare på än på bilden när den hänger helt rak, men ni får se bilder imorgon, pussar!

Kommentarer
Postat av: linnea

vart köpte du den ? vart ute efter en liknande ett bra tag!

2011-06-13 @ 09:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0