Borsta tänderna när du e riktigt glad, brsch brsch


Hej på er! Haft ett rackarns bra dygn med min going Hanna, vi har pratat, packat, busat, käkat, skrattat, skrattat, skrattat & jaa skrattat! Idag hamnade vi i uddevalla (Tills sist!! Krångel med bussen så stor edde fick gasa sönder vägen för att vi skulle hinna) och då följde jag med Hanna till tandläkaren, sen luncha vi på ett ställe med goooo mat, synd bara att det satt en tant och röka sönder som en skorsten och att maten nästan smaka rök till slut! Sen tog vi en buss in till torp och ströa runt innan vi tog bussen hem, eftersom att jag har blivit fet-ekonomisk (win!) och lagt/lägger undan nästan alla mina cash på ett sparkonto så höll jag mig i skinnet och mina sista ören fick filmen the last song äran att ta åt sig.
-

När jag kom hem så tänkte jag gå ut och gå en sväng, så i med lurarna och tunga steg ut i värmen, men jag hann inte komma så långt innan jag hade turen att träffa på två ljuvliga kottar, emma & henny! :D Sen kom tyvärr emmis buss, men jag och henny stod kvar en stund, bajsjucka lite, dansa & skratta, man blir alltid på så bra humör av den roliga goa HB! Nu sitter jag i mitt fönster och käkar och ska snart ner och hitta på nått med min brotha!! Hoppas ni har haft en kul och bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0