underbara looooov




Hej! Åh vilka grymma sommarlovsdagar jag har haft, avklarat min sista jobbdag och njutit av att vara ledig hehe! Sovit hos Hanna en natt, så himla typiskt att jag hade laddat kameran och allt men glömt kvar minneskortet i datan hemma (katching!) men vi hade en supermysig kväll iallafall, superväder och helt blägg så vi tog båten ut och käkade jordgubbar och konstaterade att vi verkligen hade livet på en pinne! Va och gosade med det gulligaste mina ögon skådat, 7 handstora kattungar och jag svärde sönder tyst för mig själv i skallen för min mamma är allergisk! Kollade på dear john & åt frukost i solen dagen efter, sedan åkte jag hem och ut med båten en kortis innan jag drog mig vidare till uddevalla där vi käka och myste några tjejor innan vi till slut kom ut till fjordfestivalen! Åkte en svinrolig karusellgrej haha, stackars grabben bredvid mig bara som fick mitt tuggumi på sig i farten! :D

 Sov sen hos min fina kusin, donkenmat och film i soffan innan jag slocknade och idag har jag badat på skogsskär hela dagen, kommit hem och badat ännu mer med några kompisar för att sen träna (mare i skogen va hände där??? har förslappat mig som en bulldog den här sommaren haha :D) och bada een gång till i de underbara vädret, nog för att lysekil nog är tråkigaste råtthålet i universum många gånger men det är oslagbart på sommaren, jösses va underbart det är att ha 5 minuter till havet, älskar det! Hunnit med torp en snabbis också så jag har verkligen utnyttjat dom här senaste dagarna vilket = noll blögging!! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0