hit me with your best shot

Tjeeenare bloggen!! Semestern avslutades helt perfekt, superfina bad och asgo glass innan vi hamnade på ett grymt mysigt ställe med en JÄVLIGT bra trubadur (rös!) 25 grader klockan 11 på kvällen, knallröd måne, åska som lyste upp himlen långt borta, folk som dansade och var glada, satt och myste på bryggan på helt enorma kuddar och bara njöt, skratt och lite dans med min ankismamma! det går inte att beskriva det såhär rätt upp och ner men jag satt och log som en solstråle så bra jag mådde! Haft en grymt mysig vecka iallafall och hunnit med vääldigt mycket! Och nu är jag tillbaka i varma underbara sverige (not) men ja, ska bli skönt att få krama om mina homies igen!
Bilnycklarna ligger kvar i våran båt som är på väg till Tyskland just nu, (fet fail) så sitter hemma hos Micke i göteelaborg och dampar loss me hans webcam! Så här ovan har ni ett litet smakprov :D Hoppas allt är jättebra med er hörrni! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0