and i'm free, i'm free falling



Hej på er! Johanna hacker Nilsson har lyckats komma in på nått internet här = najs!! Under dom här dagarna har vi haft en heldag på sjön, en dag på en strand, eller ja en liten vik där vi badade och solade, ätit ute, gått i mysiga gränder (hittat massa fint), ätit väldigt mycket glass (glassen här är gudomlig) idag har jag lapat sol, badat, tränat (va.fan.hände.där???) badat ännu mer, (här är killarna snygga som köttfifään & de e ett enormt hotell som är FETRÖJ på på ön bredvid här, så hanna&josefine ta första planet hit säger jag bara ;)!!!) och nu ska jag äta pannkakor, nutella, grädde och så vidare! Inte helt fel, jag är magiskt danssugen, jag är fett rastlös & saknar mina kära vänner APMYCKET, men här e kanonmysigt och fint, har massa bilder men tar 548375 år att ladda upp en bild så ni får se när jag är hemma igen, take care!


Kommentarer
Postat av: jossan xD :-P:-P

tar mer än gärna första bästa plan till dig dampelito miss u and love u <3

2011-07-06 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0