älskar er!


Hej! Va ett tag sen vi hördes av, har inte haft nån tid & inte suttit vid datan så! Har hunnit med allt möjligt, en dag på sjön med Henny & Emma som avslutades med en helt oförglömlig och jäkla störd natt haha! Tjejmiddag, jobb, några hundra OC avsnitt, bad, kompisar, skratt & tårar (En del för norge, fan rent ut sagt vad bra man har det.) och så vidare. Nu har jag bara tre jobbdagar kvar och det känns underbart (och lite sorgligt att det inte blir fler söndagsbusigheter i kjorren med mina kjorrepolare!!) Har fullt upp ett tag till framöver, men ska ta tag i min bloggeri när jag har tid, då jäklar!! Hoppas ni mår bra, jag mår toppen toppen toppen! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0