-


Saknar att kunna sitta på badbryggan mitt ute i medelhavski och bara njuta!! Gårdagen va iallafall riktigt lyckad, emma hade dukat supermysigt ute på hennes altan, (bilder kommer senare eller något) och vi satt och prata och SKRATTA fram tills jag åkte hem vid halv tolv, goa brudar! Idag är inte en riktigt lyckad dag, börja med att jag försov mig EN OCH EN HALV TIMME till jobbet, lagom pinsamt (!!!!), och sen har de vart massa smågrejer som jag har haft fetlackad otur med! Men ikväll ska jag iallafall hem till Hanna kastrull&stekpanna och utföra hus hos mickä the man/gonzos vaktlya, skinnkläder och piska till alba rövsalva :)!! Hehe ba skö, blir nog te & en omgång monopol :) (NOT) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0