you can't play on broken strings

            
hej/godmorgon/gomiddag, va de nu blir! kvällen igår va mysig, men de blev inga bilder alls, denna e typ den enda som togs, och den e ju sååå bra haha. men ja, vi kolla på handbollen, sen åt vi tacos, tror aldrig ja har ätit så mycke tacos, åt TRE stycken och brukar va proppmätt efter en typ, hongri_chey_i_djungeln_gillar_kött! sen satt vi och jäste och snacka, åt glass så jag blev ännu mättare, jag va helt svullen hahah! trots de så kunde inget stoppa mig när godiset kom fram, ska nog flytta till japan och bli sumobrottare :) sen kollade vi på filmen salt, den va helt okej, dom ska göra en två som ska heta grillpeppar tror jag! ha ha..... blev very deepaltantic talk innan jag gick hem,va rädd som en rävunge, så morfar fick gå och möta mig hah!

vakna vid 10, men låg och drog mig till tolv, sen gick jag upp, satte mig med gitarren och min hjärna/kropp e proppad med känslor så jag börja spela och sen ploppa de upp massa text haha, så ja de blev en hm, låt eller nånting till slut, goott!

denna dagen ska jag tillbringa med min goa josefine, får se vad vi hittar på! ska hoppa in i duschen nu iallafall, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0