Ville bara säga att jag älskar dig, över allt annat!

Hej hjärtat, nu är jag en buse och loggar in på din blogg utan lov! hehe.
Ville bara skriva av mig lite för att jag blir galen av att sakna dig bästa du!
Det var ju inte längesedan vi sågs, men saknar dig otroligt mycket, redan.
Jag är så himla jävla fruktansvärt supermega LYCKLIG för att jag har dig, vännen man alltid har och alltid kan räkna med. Finns inga ord för hur många sjuka, oförglömmliga, galna, störda, läskiga minnen vi har ihop.
Du är allt man kan be om, och mer därtill. Finns helt enkelt ingen som är så bra som du är, ingen.
Jag skulle kunna skriva i evigheter, för det finns inget stopp för allt jag skulle kunna säga till dig eller om dig.
Älskar ditt sätt att vara, skön, rolig, GALEN, spontan ALLT , GAAAh ryck rövhår från en gnu va glad jag är att du är min bästa vän, älskar dig så fruktansvärt mycket, om låt säga 15 år ska våra barn umgås och bli precis lika sjuka i huvudet som du och jag, dom ska inte ha några gränser, precis som vi. Vi ska berätta ALLA hemska och förbjudna men UNDERBARA saker vi gjort genom åren, våra härliga buusiga resor ihop, ALLT.
Älskar dig obeskrivligt mycket, underbaraste, finaste du (L)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va din blogg ser ut !

2011-01-03 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0