nyår jajamen!!!

    

blev inte alls som vi tänkt oss, men de blev bra iallafall till slut! så tack alla som va med! hanna sov här och hon väckte mig jättetidigt för min kamera försvann under kvällen, den lilla, så hon drog med mig upp ur sängen så gick vi och leta och så, hitta den inte, mindre kul!!! men sen så hade evelina hittat den, de gjorde dagen, lättnad JA! så bilder kommer när jag har fått tillbaka den :D idag har vi bara degat, hon åkte vi tre och då träna jag, nu ska jag äta min favvisrätt och försöka få tag på min snigel till pöjkvän för han åker ju till la españa imorn! hörs senare, kram!

och sofieeee, leeggingsen (?) e från JC :D

Kommentarer
Postat av: HåååBeeee

Shit vad snygg!!!

2011-01-03 @ 13:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0