ett liv i slowmotion jatack


måste tiden gå så himla fort?! känns verkligen som igår jag, frida och johanna klev in i stora enorma skrämmande gullmarsskolan som 3 osäkra fixade 13åringar haha, goa tider ohyea! sitter och kollar bilder, från femman och fram till nu haha, de är sinnesjukt hur mycket minnen man har egentligen, galna, roliga, sjuka, sorgliga, underbara, misstag, jösses! och oj va man kan ändras, lillfis me rangligaste och tanigaste benen i hela sverige haha! och alla sommarbilder, sitter och ler men samtidigt fäller man nästan en tår för hur mycket SAKNAD känner man inte när man kollar på dom? bada, träffa nya folk, äta glass och äta glass och äta ännu mer glass, få fräknar som en prickigkorv och ha bruna ben och vit rompa, vända på dygnet, bara leva och ROCKA oh yeaaah! och jäklaaaar va ja saknar min moppe, moppen om du läser detta, inte så stor risk, men jag ÄLSKAR DIG för att du alltid finns för mig när min lathet tar över, och för att din tuta låter så himla härligt, för att du nästan alltid startar och även om du inte är den snabbaste eller vassaste kniven i lödda så e du ändå min lilla goding! låter helt sjuk i skallen men jag e trött som en gnuuu så ja!! det är halva jag och halva john blund som skriver just nu! men jag vill ha sommar NUUU och det är jag nog inte ensam om! åka till spanien med goa laget också e ju inte helt fel, lovely! gonatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0