går bra för mig!

hej, saker som har hänt mig under 2 dagar!
- jag har satt mig i ett SVINIGT stort tuggumi, som nån elak jävel hade lagt på en stol ja råka sätta mig på, så mina jeans blev apäckliga!
- tappat min penna på golvet 3574385 gånger
- slarvat bort min extranyckel så jag inte kommer in i skåpet
- stekt hamburgare men gick på toa, glömde av dom, kommer ut, rök i hela köket och en svart burgare
- börjat laga en maträtt, nästan bli klar för att se att den viktigaste grejen som ska va i inte finns
- glömt av hur man cyklar, vinglat som en gnu till skolan idag, vet inte ens varför ja tog cykeln när de e IS ute, smart!
blivit inträngd i en halkig snöhög med cykelskiten, av ett gäng ungar som går i sexan?!?

hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0