utelåst_tjej_95 = argbigga!


tjeeenare hörni! :D den här dagen, haft volleybollträning & kickat av ett matteprov som kändes ovanligt bra, men när de brukar kännas bra för mig så går det åt skogsmullens rumpa så hehe! efter skolan gick jag och klara ner och anmälde oss till en skidgrej på sportlovet, blir nog kanon :) sen fika vi, mooms! sen gick jag från och stan och hem, astaggad på att komma in i värmen för mina fötter gick av, neee då e man utelåst för att någon har glömt hänga tillbaka nyckeln, kissa ju halvt ihjäl mig så fick sätta mig i trädgården, helt förnedrad haha hoppas ingen såg! sen gick jag med tunga och sura steg ner till mormor för att hämta nyckel, hamna där och fick stoppat en macka i magen, pratat med henne en stund och nu är jag äntligen hemma! va taggad på att kolla på esteternas konser, men jag får se om mina lata ben som har jobbat så hårt idag orkar gåå! ha de bäst, pussch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0