torsdag.


men kalasbra att de e så städat runt mig haha, skitsamma :D! inte ofta de kommer ''sånnahär'' bilder, med det kan ju va kul ibland :) inte hunnit skriva idag, hungriga som två vargar gick jag och hanna hem till mig efter skolan, laga gooo mat och baka muffins yuummi! mätta som två sumo på ett moppeflak la vi oss helt pall i min säng, skratta och tog de lungt! sen va det bara att ladda igång inför träning med samantha och malin som också va där, ena va core som inte va alls mycket att ha, och andra va yoga haha, snacka om att jag har underskattat/gjort narr av de, de va sketjobbigt och superkul wihooo! så ska bli vig som ett spaghettistrå nu (lycka till, e som ett kylskåp!) näe men de lär bli fler gånger :D så säger namaste för idag goingar!

vart en galet rolig dag i skolan idag med, i datasalen satt jag och några flummisar och va inne på google translate, så översatte vi råstörda meningar till norska/danska/arabiska och gu vet allt, så kan man lyssna på en tant som säger alla meningar man skriver, svårt att förklara med blev några GOA skratt kan jag bara säga haha, gonatt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0