sommar09


hejhej! gick ju som sagt ut med mamma imorse, klockan tio!? vad händer med världen.. hanna åkte och jobba tidigt så va ändå vaken så skönt att komma ut, vi gick en långpromenad på nån timme och hälsa på mormor och morfar på vägen hem, jag hade gått i supertunna joggingtights, så när jag kom in hade jag fått nån jäkla kylallergi, usch klia ihjäl mina ben, dom va jättebruna/illröda, såg ut som en albino som hade legat i solen i 10 timmar utan solskydd, och dom va helt svullna och STENhårda, de va sketläskigt haha uusch, termobrallor nästa! haft äckligt ont i magen hela dagen, så sovit från och till sen klockan halv 12, gick upp vid halv 6, de va den dagen.. käkat semla och pluggat typ fem minuter, så nedrans skoltrött så ja kan lunta fiskarna på havets hus just nu! men somnar snart i tangentbordet, vet inte vad det är med mig, känns som jag hade kunnat sova i veckor och fortfarande va trött :( skulle vart hos goa emma carlzon med fina tjejer och haft alla hjärtans dag middag idag med, men hennes papi blev sjuk, riktigt synd! ha de fint, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0