posetiv och glad som en duracellkanin!


hatt elaaa änna najs, fast jag ser nog mest ut som en cirkusclown som försöker va fräck i det, wellwell :D hoppas ni inte blir bländade av mitt bruna ansikte<3333 just nu har jag otroooligt mycket energi i kroppen, vet inte vart den ska ta vägen så sitter bara och ler och hoppar nästan i min säng, jag får ryck av att lyssna på musik haha, när man hittar en låt som man blir helt frälst av, så drar man på högsta volym och bara känner sig levande i varenda del i hela kroppen (?) de lät kanske konstigt, men jag ÄLSKAR musik! följde med min goa hanna hem efter skolan, en braa dag! men fick springa som en vilsen utter i höstnatten till bussen, brastad e rena djungeln! fick tillbaka min gamla mobil som hon har lånat, hade typ 1500 bilder och filmer, från sjuan och fram till i höstas, kul att kolla igenom, massa gamla sms, roligt roligt! har nog bestämt mig för linje nu med, wihooo!! :D får tacka för den goa kommentarer med, vet inte vem de va men tack så mycket iallafall! hoppas allt e jättebra med er! puss och kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0