i awoke only to find my lungs empty



hej alla godingar! hur mår ni? hoppas allt är bra med er :) med mig är det bra! blev en riktigt mysig och bra kväll igår, jag och jossan mötte upp simon och jessica, så gick vi med simon som käka pizza, satt och tjööta en stund, gick och hyrde film, ryckade loss lite på hemmakväll och drog en jenka innan vi äntligen kom in i värmen hos mig! rolig film, snygg sexig och singel tror jag den hette hehe! sen sov goa jossan här, och idag åt vi frukost i en evighet och tog det lungt, om det är något jag älskar med helg är det att man inte behöver stressa! nu sitter jag och ska plugga lite blääää, men sen kommer hanna ut en sväng iallafall! får se vad vi hittar på men bra blir det alltid!

igår när jag satt och kolla igenom massa bilder att framkalla, så kom jag på mig själv med att sitta och skratta, för det finns så himla mycket minnen som är så JÄKLA bra, galna och ROLIGA, och det har jag mina underbara vänner att tacka, för ni är så otroligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0