hos dig är jag underbar





inte världens bästa bilder, men ja som sagt fick kameran lite rachan i skallen så hann inte ta några överdrivet 5av5toasters bra MEN det är bättre än inget :D jag känner att jag har blivit en riktig ekonomiskt tänkande (vuxen_cool...) hängde tillbaka säkert 5843758 grejer men ja, shopaholicen (?) hade några kilo mer på vågen i vissa köp, jaja jag är nöjd iallafall :D lite örhängensplock, 2halsband, ett par svarta jeans (eftersom att mina förra sprack, eller ah knappen gick sönder för dom va för tajta, haha...) en gosig tröja och en jeansskjorta, tjolaho!

uppdatering: fick en kommentar om att jag skulle skriva vart grejerna va ifrån och ta bättre bilder, örhängen&fjäderhalsband hm, peacehalsband & stickad tröja jc, jeansshorta carlings, jeans ginatricot, och som jag skrev så ville inte kameran samarbeta med mig så kunde inte ta några bättre, men bra att ni skriver vad ni tycker, ska tänka på de framöver! hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva vart du köpt sakerna och ta lite bättre bilder?:O men åtminstone säga vart du köpt smyckena och kläderna!??! :(:(



mycket roligare attt läsa då......

2011-02-06 @ 18:50:37
Postat av: svar

jo visst kan jag de, men som jag skrev så dampa kameran så hann inte ta några bättre. men ja, de kan jag göra!

2011-02-06 @ 19:13:33
Postat av: Anonym

okej! Jättekul att du skrev upp allt! :) Sjukt fin tjej är du!

2011-02-09 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0