hjärnsläpp på den här rubriken


hahah hårt ansikte här, rynkig som hela pro tillsammans! jo min dag har vart rätt bra fast jag har tappat bort min mobilladdare också :( käka massa skit så när ja kom till träningen så satt jag me huvudet nere i knäna av sockerdown och de kändes som ja skulle spricka i tarmarna av mättnad, ikke bra! hanna kunde inte gå med idag men jag och josefine franzen, kötta på rejält, gött mos, e helt slut i varenda muskel nu, käkat en goooo kvällseeemat och ska ta mig en dusch nu, känns svingött efterråt fast ja bara ville springa därifrån och lägga mig i chokladvattenfallet som är med i kalles chokladfabrik yeaaaa! KUL inlägg detta blir, n to the o to the t!!! släng katten i fritösen och käka snorkråkor i lappland, hejdå pusseloss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0