gomöööörgonhälsningar från ett molnigt brastad!


här har ni gårdagens facelook på mig och hanna da :P:P XD grr mjao haha, bjuda på sig själv<333
hejtjolahoppsansa! blev en go kväll igår, efter jag hade jobbat åkte jag hem till hanna, hon och hurtiga emma hade varit ute och sprungit så vi följde henne ner till rixö och sen gick vi tillbaka, långpromenad tjenis!!! sen åt vi tacos och vindruvor, jordgubbar nötter och lite mys som jag hade klirrat med mig, låg och skratta till ett stört brev jag hade skrivit till henne haha, googletranslatebruden förgyllde kvällen med många sjuka meningar med högtalaren i bott hahah ååh hon pratar underbart :D jag va heeelt slut, så skulle skojsova men så somna jag, runt ELVA HALLÅ ELLER!!!!!! KUL kompis! vakna till vi två och då va de fart i grejerna så vi låg och flumma en stund innan vi somna igen, och nu ligger vi och degar i sängen och ska snart äta lite brastish frulle innan vi åker till torp med emma :) och ikväll blir det film och mys med fröken bäck, blir kanon! ha en go lördag :) fick en fråga om jag kunde lägga upp massa bilder på mig själv, haha vi får se på de, du kan ju njuta av dom över så länge och överväga om du vill ha fler ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0