cut the crap


lite schneakpeak från min dag hittills hehe! jag vaknade jättetidigt, försökte somna om men det gick inte så jag gick upp och fick världens städryck, så det är skinande rent på mitt rum nu, min toalett höll på att mögla osv så det va bannemej på tiden haha usch, grislyan! sen har jag rivit ut hela min garderob, och hitta saker som har vart borta i månader, massa smycken, mitt körtkort (!) en scarf jag hade lånat av johanna, en kofta som är johan perssons osv, jösses! sen hitta jag ett gammalt nitskärp från när jag va emo/rockare/svart-period haha i sexan, så jag börja ploppa ut nitarna och satte på mina shorts, veeet att kenza har gjort så, men skitsamma jag tar inte åt mig äran för den briljanta idèen :D mamma är i full gång med att baka supergott bröd, luktar mumma :) sen ska jag kolla på 500daysofsummer en gång till för den e sååå goo, och ut och gå en sväng, riktigt go och behövlig söndag, somnat på var och varannan lektion den här veckan, vart helt dyngslut, så skönt att ta en dag och bara slappa! vi hörs senare, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0