alla hjärtans dag.

jag är nog inte ensam om att tycka att den här dagen är pest, när man inte har någon, eller jo det är klart man har sina goa vänner, men ni hajar, har 'firat' (säger man så?) den här dagen med pojkvän också, och det är otroligt mysigt, det är det, och den har ju någon godhjärtad säkert äckligt kär människa (arg tjej) näe skämt åsajdo, men kommit på för att den har ju ett fint syfte, men jag måste bara säga att jag tycker den är meningslös! skulle vart med hanna idag, och totalflummat och härjat runt, mölat kakor och haft girlpower, men det har kommit saker i vägen, som också gör den här dagen, inte för att det är just alla hjärtans dag, för det har inte med saken att göra, men andra saker som gör det här till en ledsam och tung dag. vila i frid, jag tänker på er.

det finns två alternativ, gå ut i köket och baka kärleksmums med extra mycket kärlek, känna sig ensammast på jorden och grina ihjäl sig till here without you med maxat ljud, eller se det här som en helt vanlig dag, baka med min gose till bror och lyssna på tunnan och moroten, alternativ två är lite mer lockande, så jag hoppas ni får en kövröten dag och sitter och deppar riktigt ordentligt! NAAT (alex i solsidan style) hoppas ni får en riktigt bra dag, eller gör det bästa utav den. puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0