-


lindex, 59kr tror jag!

oj va bra bild haha, kan inte ta någon ny för den ligger i tvättaaa (lortgris/spillarN) den e transparent (?) fram, ska inte försöka mig på för svåra ord här nu men haha! bikbok 50kr.
samma här, ingen bra bild men kan inte ta någon ny för den är i tvätten hehe! men hm typ nät (?) fram, och vit transparent bak, bikbok 50kr.

lindex som ni ser hehe, 50 kr styck tror jag!
dom brillisarna på bilden (fy vilken fjantbild tror att jag steker sönder ser de ut som haha, jäjä!) 50 kr på h&m, och jackan, mindre bra bild här me, snörena ser ju hundra meter långa ut men orkade inte knyta hehe! bikbok 500kr.

ja, fick ju som sagt fråga om jag kunde lägga upp bilder och vad sakerna kostar, känns lite wierd att skriva grejerna kostar, vet inte varför haha men jaja, får bli så den här gången då :D hoppas du som fråga är nöjd! kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0