in the end, we only regret the chances we didn't take

Jag sover till halv ett, äter godis till frukost, kollar one tree hill så ögonen ploppar ur, har inga måsten, umgås med dom bästa, vänder på dygnet, åh vad jag älskar lov. Det är skrämmande hur fort det här året har gått, hur mycket som har hänt, jag har skapat grymma minnen med mina vänner, med min familj. Jag känner verkligen hur mycket jag har mognat i mig själv, växt, och vågat ta mer risker. Det finns saker som jag kanske hade gjort annorlunda i efterhand, men man måste få göra misstag för att lära sig av dom. Och största delen av det här året har varit superbra, jag har lärt mig otroligt mycket, lärt känna massa nya människor och jag tänker göra 2012 till ett minst lika bra år, ett bättre år, möta motgångar och medgångar och fortsätta utvecklas. Känner på mig att slutet på det här året och början på nästa kommer bli grymt, det kan inte bli annat när umgås med världens goaste vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0