mitt sommarlov









Sommarlovet är ju inte slut än, men...

Åh va bra min sommar har varit, ruskigt bra faktiskt! Hade en utav dom bästa & roligaste veckorna i mitt liv i Spanien med underbara tjejer, fyllt år, haft en riktigt mysig familjevecka med segling i Kroatien. 3 veckors jobb i kiosken med mycket skratt & nya folk, grillat en massa, sprängt magsäcken med jordgubbar, badat så fort jag har fått chansen, legat som en valross ute på fina öar och bara degat bort dagarna, kollat på en herrans massa OC, vart på en obeskrivligt bra håkankonser i götet, shoppat, lärt känna nya folk, skrattat, hittat på helsjuka saker med mina kompisar & skapat massa nya minnen. Ikväll ska jag och grilla med fint folk och det är lite som en hejdågrillning innan folk flyttar och så vidare, blir nog kanonbra!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0