två flugor i en smäll!




1. en fiiiiiin klänning som jag hade tänkt ha på dagen på avslutningen, men köpte inte den för jag skulle beställa en annan men så fanns inte den i min storlek, storkfail!
2. fick med mig hatten hem! mohehe, go till sommaren!
3&4. dagens fäjs&klädstyle rock on dudes!

Japp, detta får bli ett inlägg för igår och idag hehe! Hejhopp, igår blev det inget för jag va på torp med josefine hela dagen, sen så greja jag med massa annat så datafritt helt enkelt hehe :D Va svinigt trött i morse så hann bara upp och käka innan jag fick rusa (eller jaa.. mitt älskade fordon fick) till skolan och sladda in 5 minuter för sent hehe! hehehehhe så känner jag just nu? Yää, vart en seg/snabb dag idag hm hur det nu går ihop, pluggat lite matte med erik efter skolan och nu ska jag iväg och träna, löpning och fys med laget najsen! Sen så ska jag och jossan fotas (?) för en affär i stan haha, jag som är så bra på att va seriös nör folk tar kort lär väl göra en gris/faceplant grimars också hamnar den på deras förstasida eller nått, fina grejer :D Ha de suuuperbra, vet inte hur det blir med uppdatering i helgen för ska iväg och så, men håll utkik fågelskådare och grillare! PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma Carlzon

yoo broo! plåtning asså? spännande ;) jag ser mig själv i bikini på en stor affisch som täcker halva coop extra "vissa av oss utnyttjade det där med 29.90 kr/h på smågodis liiiite för mycket" ska höra med dom om jag kan få en deal där...

2011-04-30 @ 16:41:13
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/
Postat av: Filippa Frejborg

Anmäl dig gärna till dagens blogg! :)

http://filippafrejborg.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html

2011-04-30 @ 17:19:12
URL: http://filippafrejborg.blogg.se/
Postat av: Albin

Hej :) Hur mår du? =) Väldigt fin blogg har du i alla fall!



Kolla gärna in min, står mycket bra om kärlek och livet, ge gärna förslag på vad jag kan skriva om, eller ta upp! Ingen hiss eller diss i alla fall!



www.nalloub.blogg.se



välkommen!



/NalloU

2011-04-30 @ 17:50:27
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är klänningen också från hm? :)

2011-05-02 @ 15:58:16
Postat av: Anonym

Eller jag menar är klänningen från hm? ;) hahah!

2011-05-02 @ 15:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0