stekigt som ett ägg på världsturné


HEJ :D Nu är jag tillbaka, hehe! Va roligt att du hade saknat mina meningslösa inlägg linus haha :D Inte bloggat förrän nu (excuses and assholes everybody got one) nä ska inte skriva hundra ursäkter men det har ju vart hur bra väder som helst och jag har sovit hos min gose josefine så inte suttit vid en data helt enkelt :D Va en riktigt bra kväll igår med henne och idag kommer hanna ut så ska vi grilla med roligt folk! Man blir ju så nedrans-flaggstångs-pang-i-bygget- när man hör ordet grilla, och kollar ut och ser hur somrigt det är hfjsaf :D Måste stoppa något i magen och duscha nu, men lovar att slänga upp bilder och skriva nått roligare nästa vecka, för det är fullt upp just nu, ha det bra mina små persikor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0