never grow up


mina fina och goa vänner fiskefreddan & hannastekpanna!
Hej alla kottar och barr :D Får ursäkta för mitt lilla ryck i förra inlägget, ville ha tag i en suuuperfin klänning på h&m concious collection, så satt uppe till ett, men dom släppte den inte på natten, plus att den inte gick att köpa på nätet och dessutom tog den slut på 5 minuter på h&m i göteborg, så de va de :( Men jag är glad ändå, för jag fick tag i en bikini jag ville ha, och min röda som jag har väntat på i några år kom idag och satt som en smäck, taggar som ett vårtsvin i en igloo till sommaren nu mehe :D


Tillbringat denna dag med min kära Hanna, vart en mysig och kul dag! Snack, godis, skratt, bacon och lite gitarr och sång, älskar dig! Imorgon bär det av till av till potatiscupen med tjejorna, glad att pär frågade mig och det ska bli kul att följa med och heja på er! :D Min snoffsekung till bror spelar ju med hehe! Är på riktigt bra humör! :D Vart volleybollturnering idag med, det är inte min starka sida så vet inte riktigt varför jag kom med hah, men kul va det iallafall! Får se hur det blir med uppdateringen i helgen men ha de jättebra iallafall och njuuuut av att det är lov! En hälsning till min älskade mormor och morfar när ni läser detta med, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0