Jag älskar dig, underbara människa!








HAHAHA. du förstår nog vem jag syftar på här ;););)


typ vi efter alla godismölarkvällar


Fängelset i grekland 2012 efter skandaler, tagga!

Mona är söt btw! och hon gör "THE BUSBLICK"



HÄR KOMMER EN LITEN SAMLING OM VÅRA LIV

om 70 år " besök på manlig strippklubb -holland"

NEVER GROW UP- fuuuuck yeah

Statsminister johanna nilsson 60+ status


Jag, efter två år på mcdonalds, min man ferreberre på ryggen

ÄGER och regerar sönder ålderdomshemmen på äldre dagar bitchees


Kolla igenom gamla X och funderar på hur man tänkte där..

Lär barnbarnsbarnen lite BUS


hahah, när vi mördat våra män brutalt- Orsak: små penisar och för att leva singel livet!

SB´s härskare om 70 år- living the dream

När vi provar på att göra nunnalivet gal1 !!!! värt

 när vi rånar BR , barnbarnen fyller ju också xD

vårat första husdjur


Jävlar va fulla, blickar tillbaka, ångrar ingenting!



När du kom på första sidan i BAD, stolt mamma !

älskar dig ditt invalida skogstroll !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0