hoooly mackarooony


Nog världens läckraste/puddigaste/snyggaste/finaste/golligaste kille hehe!

Hejhopp! Vilken kväll haha! Kände mig som en liten myra som ser en sko i storlek 45 komma emot den när jag satt på bion, fykatten va rädd jag va där ett tag (hela filmen harkel), jag och jossan sprang till toan efter filmen kan jag ju bara säga, klämde ihjäl min blåsa för att inte kissa sönder hela stolen av skräck, näe men den va faktiskt äcklig haha! Vi har kommit in i nån liten gourmetstyle så vi köpte jordgubbar och godis och doppa dom i smält choklad, sååå jäkla gott! Riktigt bra kväll :D Förutom att när jag borstade tänderna så knackar det på dörren och min puls gick ju upp i 300, vem knackar på halv elva liksom, inga jultidningar eller påskkärvar här inte! Trodde det va screamgubben haha, så me pipig och darrig röst så fick jag ropat ut mamma i hallen som öppnade, och som tur va va det bara Jossan som glömde lämna en väska, åååh va helt skakig haha jag är allt en liten chicken banana på insidan ibland :D Ska dra på ett avsnitt glee och somna gott! Taggar för en grillkväll med fina folk och en 16årig simon som ska firas! Blir nog superbra! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0