do you remember when we first met, i sure do

Hej! Min dag har vart hm, lite random och extemt pisseblöt av allt regn! Vart hos tandläkaren och när jag kom tillbaka till skolan gick det att vrida ur mig som en skurborste :D Fått reda på att jag har prov imorn med, åt dalskogen med det!!! Men något som förgyllde min dag var att hanna ringde och sa att hon satt och vänta på bussen i skolan, så jag drog på mig joggingskorna och kuta som en skollad råtta till min käre vän, herregud va mycket goa skratt det blev, som vanligt :D! Sen kom mormor och morfar och hälsa på, dom är verkligen underbara och jag älskar att min morfar fortfarande är kvar i kiss och bajsåldern haha, googletranslate + pruttskämt för hela slanten! Nu ska jag käka (åt för en timme sen, min mage har en binnikemask eller någonting!) så hörs vi sen, puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0