dancing in the moonlight


Hej på er! Vilken humörsvängddag, skolan va bra, kom hem och skulle då få ordning på mitt (ursäkta mig nu, men jävla bajanus irriterande elefantsnabel med otrivin i) biologiarbete som min lärare inte kunde öppna, men det gick ju inte för jag har inte word och min data laggar som en skiva nån har trampat på med leriga skor från kohagen, satt och pilla med de i år innan jag fick åka ner och skriva om på mammas jobb, satpellens va irriterad jag va!!! MEN, nu är jag glad som en jag vet inte vaad, humöret är på toppisloppis :D Jäätteglad för min underbara vän Simon som kom in på dansprogrammet i lund med, GRATTIS!! Det gjorde mig riktigt glad, (för hans skull, jag kommer sakna min lille tuppgalne polare!)

Anna om 10april:

hej jag går i 9an och jag undrar om du kan tipsa om lite snygga klänningar som man kan ha på kvällen på skolavslutningen!!?om
du kanske redan köpt någon eller om du har några snygga tips
på ställen som inte är så vanliga så att man inte har samma som ngn annan:D kram anna

Svar: Hej Anna :D Ja visst kan jag lägga upp några, suttit och kollat ett tag nu men har inte bestämt mig för någon än, jag hinner inte det just nu men jag gör det så snart jag kan :D Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0