bananaröjröj

tar den här för den är så gooo på viktor hehe :D

Hejsan tjottafrejsan! Första dagen efter skolan avklarad, ledig imorn igen så de blir nog en snabb vecka! Igår kväll skulle jag och johanna på red riding hood, men jag har blivit blind och skev tror jag för när vi satt där i bion och kollade visade de sig att det va water for elephants, och jag har ändå stått och kollat på skylten haha fattar inte hur jag kan ha sett så fel :D Men det gjorde faktiskt inget för den va också jättebra, sitta och dreggla åt robert pattinson i 1,5 timme tackar man inte nej till hehe! Hade en myysig kväll iallafall :D Nu har jag rört ihop nått knasigt som vi gjorde i hemkunskapen för ett tag sen, fast detta blev något sämre haha :(  Well well cykelställ, vi hörs efter jag har tränat, poss!


Kommentarer
Postat av: Lina

http://www.asos.com/Rare/Rare-60S-Style-Lace-Swing-Mini-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1469683&cid=8799&sh=0&pge=5&pgesize=200&sort=1&clr=Cream



där är den!! fast den fanns bara kvar i UK10, men dom kanske får in fler? hoppas!!!!!11

2011-04-26 @ 17:17:48
URL: http://linaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0