wake me up when september ends

blö, idag har de kännts som jag har doppat huvudet i koskit, håret som en rostad peruk och ansiktet e faceplant! så, färdig klagat från fröken utseendefixerad ;) jättekul dag idag i skolan iallafall, skrattat hela dan! sen skulle jag säga hejdå till hanna då som åker till la france i 10 dar, men hon kunde inte slita sig från mig hähä så hon gick av bussen och stanna en stund till, feett kul! vi dampa sönder hela magen, så nu klarar jag mig en liten stund utan henne iallafall!

nu dansar jag runt i köket med min goa bror, sjunger så halsmandeln blir galen och så vidare, lagar jättegod mat, tyvär har jag taggad förrätt med några hundra kakor :( men får nog i mig lite beiarnesås, för de e de bästa ja vet :D haha känner att de enda jag skriver om e mat! men de e mitt liv, så e de bara :)nu ska jag spela lite gitarr, om jag når strängarna för min mage e så jäkla svullo nu så kommer inte nå ut me armen, shit va mätt jag e!!!! hörs sen puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0