saknar dig hanna!


1 år gammal bild, nååågot spinkigare haha..
inte hunnit skriva nått idag, direkt efter skolan åkte jag och mami till torp, hitta i n g e t! men lika bra det för imorn drar jag och frida till götelaborg, studiedagar is the shit!:D sitter och degar framför idol nu, och efter det ska jag och mamma kolla film, the holiday, redan sett men jättemysig film så ser mer än gärna den igen hehe! lill-lördag me, så godis föfän;) näe men e ju änna lite partay när de e ledigt imorn å gräjer! tar me kameran imorn tror ja så bildbomb får ni va me på :D puss

+ att jag ska till tandläkarn på måndag och prata om tandställning, jääääätteglad!:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0