life is a rollercoaster you just gotta ride it


saknar redan sommaren :( jedra höst!
släktträffen igår blev faktiskt tvärtemot vad jag trodde, jättetrevligt haha! som sagt, man märker vart ifrån jag har fått min helgalna humor hah! slänger upp bilder från igår sen :) håller på att städa rummet nu, ser ut som de har vart ett krig här, och sen ska jag jobba, blaja! jag verkligen haatar söndagar, då vet man att man måste upp imorn igen, ännu en vecka i skolan, en vecka närmare snö hah, vilket positivt inlägg detta blir, näe men höst kan strypa sig me en tarm säger jag bara. men som alfons farmor säger, efter det tråkiga kommer det roliga, och de passar ju bra idag med, för efter jag har gjort allt tråkigt ska jag va med daniel!:) nått bra me den här rötna dam iallafall, hejdå :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0