jossanfajn kinda made my day

åsneljud på assu, vilken bajig morgon, sov så himla gott, men så väcks man av hemskaste alarmet i världen! bara att gå upp :( men drog mig som vanligt och fick stressa, som vanligt! så en fet bulle rätt på huvet och med nyvaket ansiktet och äcklig havregrynsgröt i magen så brumma ja ner i kylan till praon! har bakat, skalat minst 60 ägg, diskat och så, helt okej men synd att jag och frida inte får va där samtidigt! jaja färdigtjatat om detta :D efter skolan så åkte jag hem, och sen ner till jossan, längesen, riktigt jäekla KUL va de, haha flumbomar i ett nötskal! träning sen, gött att få röra lite på degen! precis sjungit halsen av mig i duschen, och nu käkar jag köttefärre och mackisar! å just de, sen får vi ju inte glömma bilden, jag och jossan skulle tina choklabollar i mikron, så vred på och tänkte inte mer på de, när vi öppna såg dom ut såhär </3 men äh, de slank allt ner ändå :D börjar två imorn så skriver nog innan, hade!

och en annan jättekul grej idag, efter träningen kom henrik (min lärare) fram till mig helt tårögd, han ba ''johanna, jag grät som en bebis förut, så JÄVLA bra skrivet!'' och tog mig i hand haha, vi har nämligen haft uppsats i aulan när vi skulle skriva en typ, berättelse så ah, kändes G Ö T T!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0