hola!



hade tänkt att göra ett inlägg på finska :) börjar få massa finska bloggläsare, så de e ju himla kul! :D
hei tänään olla harjoitella käsipallo! <- hej idag har jag tränat handboll! japp, de e typ det min dag har bestått av, käkat sjukligt mycke deg och äpplepaj på hemkunskapen, rullade hem, (man kan ju tro att ja rulla för ja åt för mycke men nej, ja åkte moppe med gangster crew leader, andreas karlsson) där farmor va, inte träffat henne på jättelänge,så sköt att se hon :) sen har jag iallafall haft i tanken att jag skulle plugga, men de gick som de alltid går, åt skottkärrans land, de finns så himla mycke roligare grejer och göra, då kan man inte kasta bort tid på att plugga in massa jädra ord som man ändå glömmer sekunden efter förhöret :( jaja tjatmajan igång här, de öste ner regn (tack väderguden!!!) så vi slapp springa :'D gymma istället och sen träning inne, nu spelar jag gitarr, och ska snart joina mina päron vid tvn! koligt :> hoppas ni har haft en bra dag, som jag, och skrattat en himla massa :D puss


Kommentarer
Postat av: lina

usko minua tai sinua? vaikka olenkin vain puoliksi suomalainen...



2010-09-15 @ 14:45:46
URL: http://linatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0