här kommer ett seriöst inlägg! så gör de inte de :PppPpPPp



hej! nu får ni ett riktigt inlägg :) sitter här i min goa mjuka varma fina älskade säng me nybäddat och allt, shit va duktig jag har vart nu (hör hur alla grannar applåderar utanför!) jeje, spelar lite gitarr iallafall, go dag idag, på so'n så fick vi igång en jädra debatt haha, så jb fa sf & am, bilden med ''sluta leka med våra liv'' tillägnas er, redigt likt städerskan! frida och jag har fikat fetans möe idag, två kladdkakor&1 choklaböll, satt rätt gött må ja säga :> haha mamma skulle färga mina ögonbryn me, ser ut som ett grottmonster, va tydligen SVART färg, ojojoj ;) sooo hot, me två kolade motorvägar i pannan, tagga skolfotot, iår e de e inte mitt apblonda fjortisfluff som täcker hela bilden och blir de första man ser, nänä nu e de johannas E6er till ögonbryn, känns fint!:> legat hemma hos friffe, haha nya namn på frida hela tin, och bara degat sönder lite grejer! hörs XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0