hanna edvardsson :p


Måste bara berätta detta för dig! åh i morse så läste jag på ett yoghurtpaket, de stod i kohagen är alla hjältar och då kom jag att tänka på dig, asså ditt huvud som satt fast i en kokropp, du e min ko, min hjälte, jag bara mjölkar ur dig dina bästa sidor och din humor, du idisslar verkligen, det enda du gör e ju typ att äta xD ^^ jaja, asså alla sjuka nätter med dig, tänker mig en nybyggd hydda i cuba, bra känns det. alla små trevliga visor om herr S och hans DOTDOTDOT! när du hänger mig upp och ner i korridorerna eller helt enkelt dansar för mig i den gröna borat dräkten, ord finns. kaveli kräkost, seriously an elephant on the door! all the times we have called carol and petahh and talked about their new dog and so on, minnen. den gången du fastna i mitt kylskåp och satt där i 5 år, när jag hitta dig har lyckan aldrig vart så explådärande så, carmenzita my friend, u rock my world!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH herre mi ko va du är underbar, kantareller i brastads rondeller va gla jag är att ha dig, för mig är du som det finaste gräset utanför staketet, det som är jättesvårt att att hitta, men hittar man det så älskar man det! du är liksom min bästa mongofriend, myasssssssss jag har tråkigt och vill dampalossmedjohanna.nu! alla våra galna minnen, seriöst ! hahahaha jag ler och smågryyyymtar för mig själv :D HAHAHAH! hahahah när vi snackar carol och christine och gänget, då är det damp och mAGKRAMP! våra sånger rockar, ska vi bajsa i raggsockar? din mamma e snygg, johanna hjärta jens trygg, JAG SLÄNGDE EN ANVÄND TAMPONG PÅ KILLEN MED GONGGONG I HONKONG, han skrek KINEEEEEEEES och fes, loveu u my darling, and i did make a beautiful dinner for you, only for you, cheap drugs and free hugs, YOU KNOCK MY WORLD

2010-09-04 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0