götelaborg och svinago träning!!!!



bilder från igår och idag ehhe :) hann inte skriva nått igår, efter gbg som va jättekul!! med frida så va de träning, sen va den dan slutttttt! idag har vi flummat heeela dan i skolan, johanna och jag satt på spanskan och garva som två hackade skivor, och sen va jag fellan och frida vakter haha för skolvalet, ojoj låter de inte fräckt? de va de också ;) sen gick jag me johannis hem, kolla lite på en film som hette naken, HELSJUK haha! se den ;) käka och sen har de vart träning, otroligt mega oseriös, inga träningar så vi lekte pantgömme, körde massa lekar, massagering och satt och snacka vurpor som vi hade vart me om när vi åkt skidor osv, soft träning helt i min smak eftersom jag e svinigt lat :D

nu ikväll ska jag nog vara med jonis och håkansson en stund, får se på de :) och imorn, ska jag johanna jossan frida och emma käka kina, bada jacuzzimojs och dampa sönder!!!!! 5 sjuka tjejer, detta lär inte sluta bra ;) astaggad! men nu ska jag käka, MUMS! :D puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0