dagens;)!





fick också önskemål om att skriva va grejerna kom ifrån så:
skinnjacka, vero moda
stickad tröja, weekday
vitt linne under, american apparel
shorts (som knappt syns på bilderna men) forever 21
strumpbyxor, lindex
skor, jääättegamla, farmors gamla tillochmed haha!
smycken, massa olika ställen, kommer inte ihåg

såå, här har ni ''dagens outfit''. inga bra bilder alls, men man ser ju iallfall :) vilken MATdag det har vart, sitter och jäser stort här i sängen, hemkunskapen, först gjorde jag och frida kyckling klyftpotatis soch sås, jag åt så jag sprack, sen tog jag en portion av bengans och emmas specialare som va läskigt god, och SLICKA rent sleven och skrapa ur stekpannan, sen fick jag en syltkaka av marcus och sist men inte minst så kände min överintellegenta näsa doften av kakor, så gick och tog massa drömmar, i tre omgångar! haha, tagga träning med detta asså :D nu blir det att försöka ragga upp ett sommarjobb och sen plugga, hörs senare :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0