äntligen är hon hemma!





hej blüggi! superduper dag, inte hunnit skrivit! sluta tidigt så hanna gick med mig hem, vi käka mat, käka smet som bara den och sist men inte minst onderbara KLADDMUFFINS (som ni ser övanför då! vajjert) sen träna jag, och sen åkte vi hem, gjorde massa galna saker haha, flumma, kolla idol, käka ännu mera, sjöng och spela gitarr, prata om allt mellan himmel och jord och hade de allmänt superbra ♥ precis pratat med henne i telefon också, hennes bror har konstaterat att vi är hm, inte som vi ska va! men we like it :D nu ska jag snart lägga mig, helt finito in my head (8) laallala....... imorn ska jag och johanna sitta i kiosken me handbollen för min brötha har cup här, sen sover vi över och så, nice yao! vi höres och synes fina bloggläsare hehe, puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0